13.990 rsd
*Cene su prikazane sa PDV-om
Šifra: SPGAMEKITPRO
Kategorija: Gaming kompleti
Proizvođač: Celly

POLE POSITION

je komplet za igre koji vam omogućava da imate svu neophodnu opremu za suočavanje sa bilo kojim izazovom. Sastoji se od gaming tastature sa pozadinskim osvetljenjem, miša za igre sa RGB svetlima, žičanih slušalica sa Rainbow LED svetlima i mikrofona i podloge za miša.

Slušalice

Žičane slušalice za igranje u ovom kompletu imaju fleksibilan mikrofon, podesivu traku za glavu i podstavljene čašice za uši koje dobro pristaju uz uho, nudeći maksimalnu udobnost čak i tokom duže upotrebe. Podesiva traka za glavu i mikrofon čine ih pogodnim za svakog igrača. Pored toga, visokokvalitetni drajver od 50 mm omogućava vam da uživate u jasnom i čistom zvuku, bez problema sa odjekom ili zviždanjem.

Na oba paviljona postavljena su RGB svetla koja kroz igru svetlosti stvaraju savršenu atmosferu za suočavanje sa svim takmičenjima. Povezuju se sa računarom preko dva konektora: priključak od 3,5 mm se koristi za rad sa zvukom i mikrofonom, dok se USB-A konektor takođe koristi za aktiviranje svetla.

Tastatura

Ova tastatura za igre u punoj veličini sa američkim rasporedom i Rainbow pozadinskim osvetljenjem obezbeđuje potpunu preciznost tokom igranja, reagujući čak i na najbrže ulaze. Membranski tasteri su tihi i osetljivi i obezbeđuju udobno kucanje i iskustvo igranja, čak i na dužim sesijama. Lako dostupni multifunkcijski tasteri i 19 tastera protiv pojave duhova omogućavaju vam da lakše i brže komunicirate sa sadržajem i upravljate radnjama od standardne tastature. RGB svetla sa dinamičkim efektima osvetljavaju stanicu, stvarajući pravu atmosferu igre. Da biste povezali tastaturu sa uređajem, samo povežite integrisani USB-A kabl i povezivanje i konfiguracija će se odvijati automatski, bez potrebe za dodatnim CD-ovima, softverom ili eksternim drajverima. Jedina stvar koju treba da uradite je da podesite američku tastaturu na svom uređaju.

Miš

Ergonomski dizajniran miš koji dobro stoji na dlanu, pružajući udobno iskustvo igranja. To je savršen saveznik za sve igrače koji traže miš koji garantuje visoku preciznost tokom igranja. Poseduje RGB svetla koja menjaju boju i stvaraju savršenu atmosferu za sva takmičenja. Gumeni točak ima glatko pomeranje i tasteri imaju tihi klik. Preko dugmadi možete podesiti DPI, promeniti režime osvetljenja i omogućiti funkcije "napred" i "nazad". Povezuje se sa uređajem preko odgovarajućeg USB-A porta; kada se ubaci, odmah je spreman za upotrebu bez potrebe da ga konfigurišete.

Podloga za miša

Podloga za miš za igranje od meke tkanine. Idealan je za PC igre i pogodan je za bilo koju vrstu miša, sa optičkim i laserskim senzorima, a takođe je optimizovan za bilo koji DPI. Gumirana osnova sa neklizajućom teksturom garantuje maksimalno prianjanje na stolu.

EAN: 8052742553995
    Proizvođač: Celly
    Uvoznik: BG Elektronik DOO Beograd