*Cene su prikazane sa PDV-om
Šifra: HKBH9KHLMP
Kategorija: Slušalice preko glave
Proizvođač: Licensed Hello Kitty

Bluetooth slušalice preko ušiju
Hello Kitty metalni logotip okruglog oblika
Predstavljamo Hello Kitty Metal Logo Round Shape slušalice, koje kombinuju audio iskustvo bez premca sa jedinstvenim stilom Hello Kitty brenda. Otkrijte novu dimenziju muzike zahvaljujući naprednim tehnologijama skrivenim u elegantnom dizajnu ovog proizvoda. Ove slušalice ne samo da pružaju odličan kvalitet zvuka, već i odišu klasičnim šarmom koji uvek ostaje moderan. Na njima ćete naći karakterističnu, šarmantnu glavu Hello Kitty, koja im daje jedinstven šarm. Zahvaljujući ovim slušalicama, moći ćete da uživate i u odličnom zvuku i u izuzetno elegantnom izgledu koji uvek privlači pažnju.

Impresivno vreme rada
Hello Kitty Metal Logo Round Shape slušalice će vas iznenaditi dugim radnim vremenom - zahvaljujući kapacitetnoj bateriji od 200 mAh, možete uživati u omiljenoj muzici do 8 sati! Ovo je dovoljno vremena za slušanje muzike, dugotrajne telefonske pozive ili gledanje omiljenih TV serija bez ikakvih briga – bez potrebe za čestim punjenjem. Ako je baterija u slušalicama istrošena, samo povežite kabl sa USB-C portom za punjenje i za manje od sat i po možete ponovo uživati u potpuno napunjenoj bateriji. Neverovatno, zar ne?

Uronite u muziku
Slušalice imaju impresivnu dijafragmu od 40 mm. Velika veličina dijafragme čini da osetite svaki zvuk. Niski tonovi postaju dublji, a visoki tonovi postaju jasniji, stvarajući spektar zvukova koji je ranije izgledao nemoguće postići. Ove slušalice su savršen izbor za ljubitelje muzike i audiofile - zahvaljujući njima možete se osećati kao da ste prebačeni u studio za snimanje ili usred koncerta vašeg omiljenog benda. Potpuno se uronite u svet muzike!

Savršeno za svako vreme
Ove slušalice nisu samo zvučno remek-delo, već su i savršeno pripremljene za aktivan životni stil. IPX4 zaštita znači da su otporne na znoj i slabu kišu, što vam daje mir bez obzira da li trenirate na otvorenom ili putujete.

Hej Google!
Hello Kitty slušalice opremljene su funkcijom glasovnog asistenta - modernom i veoma jednostavnom funkcijom koja vam omogućava da koristite slušalice i kontrolišete uređaj uparen sa njima koristeći glasovne komande direktno na slušalicama. Trebate da pozovete prijatelja, ali nemate telefon kod sebe? Dajte komandu slušalicama i one će pratiti vaš zahtev kako se očekuje. Zahvaljujući takvim funkcijama, život postaje lakši!

Bluetooth 5.3 tehnologija
Najnovija verzija Bluetooth 5.3 obećava glatku vezu i odziv. Vaše slušalice su sada savršeno sinhronizovane sa vašim pametnim telefonom, što vam omogućava da trenutno puštate muziku i primate pozive bez odlaganja. Zahvaljujući ovom tehnološkom savršenstvu, ostajete povezani sa svojim omiljenim audio izvorom. Dodatno, treba napomenuti da se slušalice povezuju sa uređajem na udaljenosti do 10 metara, što vam omogućava da se osećate slobodno od telefona koji je izvor muzike.

Proizvod proizveden po licenci brenda Hello Kitty

Karakteristike:

Bluetooth verzija 5.3